The yellow house

… Heh!

IMG_2551

Det här är faktiskt huset vi tittade på! Var 95% köp men i sista sekunden ångrade vi (han) oss… Promenerade där idag och bara – tänk om? ( Det gula huset för er som på något vis inte ser )

IMG_2553

Måste berätta att jag älskar att promenera runt det där området. Så jädra mysigt. Tänk vilket förortsliv jag skulle haft… Men inte ännu! Väntar några år först.
Visst gillar jag att laga mat och vara lite housewifey men att gå all in är lite för tidigt…

Hmm… Fast hade haft en stor härlig ateljé, nu lever jag mest på balkongen bland humlorna som jag hatar mest av allt och min lilla målarhörna i vardagsrummet.

 

Kommentera

