Hoppla!

image

image

Minns ni? Fick syn på de här bilderna och kände… Damn!
Värsta porrbruden ju.
Hade gärna gjort lite mer aktuella bilder, gärna naken med akrylfärg som kläder… Mjau!!

11 reaktioner på ”Hoppla!

      1. Man blir ibland förvånad över hur folk reagerar, men det är å andra sidan det roliga med kommenterandet. My får denna gamla tyska slagdänga sig tillägnad och hoppas hon inte blir allt för arg.

  1. Blir mest imponerad över hur ditt smink inte smälter i vad jag antar är väldigt stark sol, själv är jag som en levande jävla fontän på sommaren, haha!

      1. Du verkar vara ganska bitter på kvinnor ge fan idet o ta tag i ditt liv änn o hålla på o muppa o larva dej det är patetiskt.

  2. STAR indeed. Den svanken är inte att leka med. Eller, förresten…

    Behöver väl inte ens skriva vad jag tycker om din idé om nya bilder, Damn…!

    Påminner mig om att jag sparade ner en bild på dig från den här tiden. Ligger nog i min gamla dator, Kan nog inte attacha bilder här ändå, men påminner om den övre bilden, men inomhus och mer slampig lol. Du var snygg redan då, även om det är litet razor edge över det hela – fast det var ju meningen.

  3. Att muppa och larva sig kan väl vara avslappnande? Bitter på kvinnor, ta tag i sitt liv, SKAFFA ett eget liv, patetisk och andra liknande skrivningar är standardmässiga uttryck för att trycka ner folk. De är för vanliga och fantasilösa för att ge en kränkande effekt. Jag kallar inte folk för rabiata feminister, om det är något som inte passar mig! My tog kommentaren på bra sätt, även om det hade varit roligare om hon hade hakat på fontänorgasmen. ”I huvudet…” 11 mars, skriver Hanna om avtändande porrscener och där ger My ett annat exempel på äcklig porr: ”…Eller när tjejen börjar slicka killen i röven ;( ”. Därför trodde jag att My skulle hålla stilen och haka på ”fontänkommentaren”. Istället blev det ett surt svar från Moa. Länk till inlägget:
    https://widerstedtx.wordpress.com/2016/03/11/i-huvudet/

  4. _Riktigt_ fina bilder på dig, sjuuukt het alltså. Skulle vilja dra en lina ladd från den röven alltså, #Lifegoals haha🙂

Kommentera

