Otitlad

Otitlad, osignerad, storlek liten

Ville prova en ny teknik där jag först målade en grund, denna gång i guld för att sedan telefonklottra. Vad tycks? 

7 reaktioner på ”Otitlad

  1. Jag kan inget om konst, men du kan ju skapa har jag märkt. Det är kreativiteten som är viktig och blir det ett bra resultat är det ok. – Vad fan betyder det? Ska inte bry mig om att analysera så mycket. Det blir bra det du skapar! Det är en viktig sak jag skrivit om i ett mail till dig på adressen hwiderstedt@live.se 2016-05-17 kl. 00:05 och i ämnesraden står mitt fulla namn. Det är viktigt och jag vill inte skriva det här, så se till att du får tag i mitt mail. Till er andra, så ska jag berätta senare när det inte är riskabelt och det är inget skumt eller ohederligt, utan mera en säkerhetsfråga. Vi vet ju inte om ”säkerhetschefen” Sebastian är i Sverige och det var inget förargligt, utan en komplimang till honom. Han har samma tänk som jag.

      1. Nu har jag ”vidarebefordrat” (kl. 10:16 idag) samma mail jag skrev igår till samma adress som ovan. Tidigare i år har jag skrivit sammanlagt 5 st mail dit. Du har kanske någon annan e-post adress om denna inte fungerar. Hittar du min, så skicka då dit annars får vi öppna chatten på Facebook. Ditt e-post konto kan vara hackat, som det andra du skrev om innan. Meddela hur det går. Jag är upptagen fram till ca 12:00 idag, men sedan hör jag av mig.

      2. Du har väl tittat bland ”skräpposten”? Enligt min support, kan en del post komma dit och det skulle ju alla säkert tycka vara jätteroligt att det jag skriver hamnar där. – Haa, haaa, haaaa!
        Hos min operatör kan man göra inställningar så att e-post vidarebefordras automatiskt till en annan adress, som man väljer själv och är ditt konto hackat, kan de ha gjort detta. Vi vet inte om det går att göra så hos Hotmail, för det är väl de som driver @live.se? Du måste själv kontakta din operatör, för min support kan inte blanda sig i, tyvärr och jag har ganska bra ”tumme” med dem, för att uttrycka sig diplomatiskt.

  2. Hotmail ska INTE ha den funktionen, att man kan vidarebefordra e-post till annan adress, som någon slags eftersändning. Så det är nog ingen fara med det. Däremot står det ett LITET h i din adress här på sidan under ”Kontakt” och ovan skriver du e-post adressen men STORT H. Är det detta som blivit fel? Vem sitter i så fall på adressen med litet h (hwiderstedt@…….)?
    Något annat som är konstigt, är tidsstämplingen på kommentarerna. Den är 2 timmar efter den verkliga tiden för publiceringen, men igår vid midnatt fanns inte ditt senaste svar här – maj 17 kl. 7:35 e m och då ska klockan ha varit 21:35. Svaret fanns inte publicerat 3 timmar senare. Kolla på tidsstämplingen på denna kommentar, att den ligger 2 timmar efter. Jag skickar 12:40. Skickar också strax ett mail till Hwiderstedt@… för att testa.

Kommentera

