Many filter

hanna

God morgon på er, allt väl?

 

4 reaktioner på ”Many filter

  1. Ganska väl. Jag förstår inte rubriken. Många filter, många filtreringar, många silar (som i hushålssil). Man kan ana att det är en anspelning på senaste tidens händelser. Ibland har mina kommentarer på YouTube försvunnit och då tror ju jag att du tagit bort dem p.g.a. att du inte gillade innehållet eller att de var olämpliga på annat sätt. Ibland kan jag se mina kommentarer när jag är inloggad på YouTube, men inte när jag är UTLOGGAD. Senast igår, 13/5, när jag ”chattade” med ”Persikan”, frukten alltså, inte PERSISKAN, för det är ju en annan. Kommer du ihåg vem? Jag vet, kom till ämnet. Jag tror det är av omtanke du har ställt in det på detta vis, men nånstans i bakhuvudet finns ju den kära Louis Vulgorette.
    På Pingstafton är det många som gifter sig och då kom jag att tänka på om inte din karl har friat än. Har han inte läst det fina du skrev till honom på Mallorca? Glad Pingst!

      1. Det var ju trevligt att höra och tack för förklaringen på Facebook tidigare idag.
        Kan jag inte se mina kommentarer som utloggad, så kanske de inte kommit ut på YouTube. Något kan ha tagit sig in på mina sociala konton och hindrar publiceringen. De sociala medierna är inte lika säkra som man kan få en dator – ja, jag vet att en säker dator också kan gå att hacka.
        Hoppas att ni andra inte blir sura bara för att jag får beröm av Hanna. Hon måste ”fjäska” lite för mig, så att jag inte alltid tar Sebastian´s parti, vilket man egentligen borde göra jämnt när Hanna får spel och kallar honom ”mongo” eller ”miffo”. Oftast har han faktiskt rätt, även om Hanna går i taket. Snart blir jag väl blockerat, raderat m.m. men då slipper ni läsa mitt dravel. Hanna har skrivit att hon gillar när folk kommenterar och även diskuterar på hennes sidor och det är en komplimang till ALLA, ingen glömd.

Kommentera

