Hej

vtuna

Eh… Skissade något och blev ett öga/alien?!!

Jag var i Täby idag för att förnya mitt pass, och jag hade som alla andra gånger gjort mig i ordning noga för att kanske denna gång inte se ut som ett mongo.
Nä, no comments. Såg lite ut som en seriemördare men ni får se nya passet om en vecka.
Den snälla polistjejen frågade om jag ville ta om men jag tänkte, ORKAR INTE LÅT GÅ.

Älskar Sverige, speciellt lilla Vallentuna! Dock saknar jag inte de hutlösa priserna, 25 spänn för en chokladboll?!! Hur fan kan ni ens våga fika här?
I österrike får man en stor latte machiato med caramel samt valfri bakelse för max 3 euro.
Här är det inte ens gott att fika, bara massa socker och skit och kaffet ska vi inte ens prata om, tänker därför bojkotta Sveriges utbud av ”fika”.

Men annars är det skönt att vara hemma, älskar att promenera runt i lilla Vallentuna och se på folk.

En reaktion på ”Hej

Kommentera

