Surprise

haha

Dricker morgonkaffet och får ett mejl om lite kommentarer från min youtubekanal.
WHAT?!
Så mycket hat, vart kom det ifrån? Normalt sätt använder jag inte youtube utan lägger ut videos när jag inte har något bättre för mig, men undrar vart denna hatsvärm kom ifrån?

Dags att ringa föräldrarna till dessa barn, och jag vill gärna veta hur föräldrarna reagerar när de ser hur deras små gullungar skriver på nätet.

En reaktion på ”Surprise

  1. Jag har tittat på flera gamla videos från 2012, 2013 och sett nya kommentarer från i år, även sådana som varit en eller ett par veckor gamla. Jag har svarat på flera av dessa fula tillmälen, men varit ganska artig och ställt en massa förargliga frågor. Den enda som svarat tillbaka är ”basic bitchnr 1” (jag tror det är en kille) att han gärna kom förbi för en audition för en porrfilm. Han/hon skrev på ett annat ställe att du kunde göra en porrfilm och då svarade jag: ”…att i så fall kan han/hon också vara med, men först komma på audition”. Mycket konstigt att folk skriver kommentarer efter så många år. Det måste vara ett drev som någon satt igång. Det är flera som har skrivit positivt, bl.a. hon som du skärmade namnet på ovan. När jag skrivit några trevliga svar till henne, ändrade hon profilbild och lite i namnet. Jag har också växlat några ord med en denise grahn. Hon är snäll, fast först fräste hon lite till mig, men det var ett missförstånd. Hon svarar artigt och trevligt när jag skriver, även om hon undrar varför jag taggar henne till kommentarerna. Det verkar som många tror att jag är ute efter dem, men så är det inte. Denise Grahn kan vara intressant för din del och med din historik. Vi skulle kanske skriva privat genom e-post, för att lägga upp någon strategi?
    Vad de gamla videorna handlade om vet jag inte, för jag lyssnade inte. Jag var upptagen med att skriva svar på de könsord och andra tillmälen de skrivit, men oavsett vad filmerna handlade om, ska folk inte skriva sådant skit. Jag har försökt att inte skrämma någon, men det kan man ju också göra, efter tillåtelse av dig. Välkommen till Sverige, förresten. Tråkigt att det blev ett sådant mottagande och hoppas jag gjorde rätt i att svara de jävlarna som jag gjorde.

Kommentera

