Farväl

Gick upp halv sju imorse, och bah

TJOHOOOO NU ÅKER VI HEM!!!

hanna

12 dagar var precis lagom. Sjuk hemlängtan och ser fram emot att krypa ner i min egna lilla säng… And zzzzzsleep.

Men resan var lyckad, det har varit mysigt att vandra omkring i der alte stadt och köpa på mig totalt krimskrams, eller, ”memories of life” som jag hellre kallar det.
Tjafsa med Sebastian för han ibland beter sig som ett totalt miffo, men jag älskar honom djupt ändå.

3 reaktioner på ”Farväl

  1. Vet inte varför, men denna dag präglas av komplimanger till kvinnor. Otippat men hanterbart.

    On that note: Vad SNYGG du är Hanna, tänker jag när jag ser den här bilden.

    Va ba’ de…

  2. I have used it before, but it´s a suitable explanation to why women look like that. Listen to the lyrics and don´t bother about the tune, it´s old-fashioned. The words are still topical (aktuella), after so many years. From 1938 and the movie ”Heimat”:

    Here is a better sound, from a record:

Kommentera

