Guess the gift

Vi var på något köpcenter idag, en massor med affärer lite utanför Alcudia där vi befinner oss och det var… trevligt!

guess1guess2guess3guess4

Nya örhängen och någon form av pouchette eller sminkväska?! Älskade den lagom billiga stilen på den, transparent rosaglitter känns så… Roligt!!
Örhängena var en present från Sebastian, vi firar fyra månader ihop imorgon (räknar inte första gången vi var ihop) så det var gulligt.
Blev även en topp från Guess och en från Tommy Hilfiger, men det visar jag senare.

Fast ska jag vara helt ärlig hade jag hellre gått på någon hantverksmarknad, när jag är på semester vill jag hitta coola fynd. Kläder&co kan jag köpa hemma… Känns opersonligt på något vis.

En reaktion på ”Guess the gift

Kommentera

