Ingen titel

Hej då Valdemossa och jag kommer fan i mig inte sakna dig igen. Forget all what I said before, vidrigare plats får man leta efter.
Varför denna ändring då? Jodå, scrolla ner om ni inte är känsliga.

valde1valde2valde3

Det här såg jag när jag promenerade, inte på vägen där man kanske tror. Utan väldigt långt ifrån den. Fan vilket folk alltså, djurplågare hela högen. Hoppas du som gjort det här är jävligt stolt över dig själv.

4 reaktioner på ”Ingen titel

  1. Kan det inte vara ett rovdjur, räv t.ex. som har tagit kaninen? Hur blev det med den gråa hunden?
    Jag deklarerar, därav den korta kommentaren. Självdeklarationen ska vara hos Skatteverket senast 2 maj, annars blir det förseningsavgift på 1.250 kr. Var snäll mot spanjorerna. Vi vil inte få Spanska armadan till Sverige.

  2. Ja det kan vara ett djur stackars hare vad tråkigt.
    Är det en människa är det ju en sadist ja det var tragiskt vi har toppen väder i Stockholm.

  3. KAN vara djur som tagit den och fågel som hackat ut ögat. Jag VILL tror att det är så. Men om man kan syssla med det jävla djurplågeri som tjurfäktning är så vet man aldrig. Fy fan för folk som plågar djur. Vidrigt.

    1. Hoppas det också såklart, men själva platsen kändes inte avlägsen, det var lite utanför valdemossa centrum bland några lägenheter, inte många djur och skog där men får hoppas det inte var någon störd idiot som njuter av att plåga något som inte kan försvara sig.

Kommentera

