Bra uppdatering

v

V3

v4v2v0v1

Såja,

Nu har jag installerat in datorn i vår finka och kan uppdatera som folk igen😉
No more skitinlägg…

Mallorca är – fucking wonderful. Dock mycket barnfamiljer men bättre det än dräggliga cannabissökande kidz. Vi vandrar mest runt i Palma, även fast vi bor i Valdemossa nu. Är väldigt kär i den här lilla byn och promenerar till centrum varje kväll.
NaturalMente är lätt den bästa butiken! Satan så fina grejer dom har, ska visa sen vad jag köpt.
Gillar inte att köpa tacky souvenirer när jag är ute och reser, och det är ett jobb i sig att hitta en butik som har riktigt hantverk och inte bara massmade in china.

Annars är det väldigt svennigt här, vi var på någon marknad igår som gjorde mig helt matt. Massa stånd med fejkväskor och vi lyckades pruta ner en sorglig LV-väska från 85 euro till 20… Tackade nej dock, gillar bara att pruta.
Tänker aldrig stödja den industrin, inte för plagiatet utan för hur illa de behandlar dem som gör grejerna.

Sebastian och jag gnabbar mycket, jag blir tjurig när vi promenerat i fem timmar hungrig som en varg och han vill hitta THE PERFECT RESTAURANT WAIT A LITTLE NOT SO FAST.
Nä då får jag spel. SKITER I VAD DET ÄR VILL BARA HA MAT.

Såja, nu mår jag bra med bloggen. No more skräpinlägg. Hörs imorgon!

 

4 reaktioner på ”Bra uppdatering

  1. To the first picture: Fan vad du klänger på mannen. Give him some space. Seriously, one could see that you ”klänger på” your favorite man. It shows in your face. I don´t remember the word, but it starts with L.
    If Hanna is hungry, give her some snack (the English Word, not the Swedish). Then she don´t eat so much at the restaurant – smaller bill.

  2. Jag fullkomligt älskar Mallorca, när man hittat ut ur de värsta turistfällorna. Hyr en bil och kör upp från Palma till nordvästra sidan, ni kommer inte att bli besvikna. Åk till Soller och ta båt därifrån. Valdemosa är en ljuvlig liten ort, så romantisk och fin. Och för fasen, ät när du är hungrig, det behöver vi kvinnor,lågt blodsocker är en äktenskapsdödare, haha.

Kommentera

