Ren och fin

Jag tog min dagliga rutt idag genom skogen, försökte hitta någon cool snake som jag brukar göra ibland men idag hade jag ingen tur.

Gick mot shopping district för att köpa lite deodorant, aussie hårprodukter och annat innan resan… Plötsligt luktar det förjävligt – vem fan är det som stinker? tänker jag.
Kollar mig omkring och visst finns det suspekta människor inne i affären, men FAAAN vad ruttet det luktar. Går iväg, luktar fortfarande skunk.

Luktar mig under armhålan lite diskret och – FAAAAAN – det är ju jag som stinker! Min jacka av syntetiskt läder stinker som FAAAN. Betalar snabbt och går hem och stoppar in den i tvättmaskin.
Nä, jag hatar att vara ofräsch. Fobi, just för jag vet hur jag är mot andra som inte luktar så fräscht. Men idag fick jag smaka på min egen medicin.
Hoppas de skrattade rått åt mig som jag ibland kan göra…😛

Nu blir det bloggledigt över helgen. Imorgon bilar vi mot Tyskland och tror inte vi har WIFI någonstans. Tänkte bara att ni skulle veta dagens händelse, heheehehhe.

 

En reaktion på ”Ren och fin

Kommentera

