Förstörd men helt ok

Jag gör iordning pannkakssmeten och halvmålar lite. Akryl är något jag lade åt sidan några år men i Österrike har jag börjat ta igen det lite.
Älskar att blanda färger, få till en riktigt klar och ren färg. Det är ett jobb men får man till det blir resultatet riktigt bra.

FAREWELLFAREWELL2

Jag avundas de som kan sitta och pilla med EN målning i flera timmar, till och med månader. Hade en klasskamrat som jobbade med en canvas i SEX MÅNADER (!!!!!!!!!!!!!!).
Alltså, to be honest börjar jag med något sen vill jag bara avsluta det. Är en hård mamma till mina tavlor, de får lite kärlek men sedan ska de ut i världen.

Artist tipzzzzz ;;;;

Det som är positivt med min snabba teknik är att jag får in mycket känsla i bilden. Jobbar man med snabba penseldrag blir resultatet mer intensivt. 
Visst är det bra att lägga ned tid på sin bild, men pillar man för länge försvinner känslan.

Kommentera

