NÖRD!

Är inne i en riktig nerd-fas i mitt liv och jag totalälskar det!
Varför har jag spenderat så mycket tid genom att inte gama? Helt sjukt ju!

Var ju som sagt en riktig nörd som 10-åring så har väl lite fobi att hamna där igen… Hej Hanna med acne!

Älskar att logga in på Pokemmo, bara fånga lite pokemon och SLAPPNA AV. Efteråt kör jag med min supersexiga Cavalli rogue på Ragnarök och ba waaaahhh…Härligt!!

Picture 71Picture 72

Ser ni mina lyckliga ögon?! Gnistrar ju!!

4 reaktioner på ”NÖRD!

  1. Är ögonen lyckliga beror väl det på att mannen snart kommer hem och om de gnistrar får jag inte skriva något om, för då kan samme man bli förbannad. Dessutom har jag redan använt ögon-temat när jag skrev till/om Kija H. Hanna vet nog vem jag menar, ni andra får leta på internet.
    Under ”Share this:” finns en Facebook knapp och i den står siffran 2. Det är jag som testat att dela från bloggen till min FB-sida 2 gånger, men sedan tog jag bort det för jag skrev ingen kommentar. Jag undrar om alla vet hur saker är länkade på Facebook. Den 5 april fick jag en avisering om att Hanna hade kommenterat bilder på hundarna hos en Lise….. och det var ju mycket konstigt. Eftersom jag är så jävla diskret skrivs namnet inte ut.

Kommentera

