The bathroom

hem1hem2hem3hem4

Nu får ni inte garva! Har bestämt mig för att göra mysigt på toaletten och resultatet är… På gång!!🙂

Fåglarna har jag sytt själv, fast det kanske ni ser…  Sebastian tycker det ser barnsligt ut men jag tycker att när man skiter ska man ha det färglatt och mysigt!!

4 reaktioner på ”The bathroom

  1. Det första jag tänkte var att hoppas inte fåglarna och snöret ramlar ner i WC-stolen, för då kan det bli stopp i avloppsrören längre ner i huset. Det mesta går igenom kröken i stolen, men sedan kan det fastna. Dessutom var där en tofs också. Denna första tanke beror på ett allt för långt boende i bostadsrättslägenhet, då blir man sådan. Annars är det väl inte fel att pynta överallt och det är ingen som garvar för det. Jag tar alltid Sebastian´s parti, men att det ser barnsligt ut håller jag inte med om. Småskålarna var ju också snygga.
    Jag ska inte fråga, men man blir ju nyfiken på vem ”mamma” är här ovanför, om det är den riktiga mamman till bloggerskan. Alla är ju anonyma här på bloggen och trots att jag kommenterar med mitt FB-konto ska det vara svårt att hitta mig – ha, ha.

    1. Gillar dina kommentarer Karl-Axel!
      Småskålarna har jag gjort själv minsann. Vet inte om jag gillar dem eller inte, men var ett jobb att måla dem och forma.
      Mamma är… just det, min mamma som kommenterar ibland😉

Kommentera

