I just LOOOOOVE MAJSELF. Fast nej. Varit ute i spöregn och såg ut som en blöt hund ( faktiskt gjorde jag det!) först nu har håret torkat…

Tack för era kommentarer! Uppskattar det, ni är en härlig skara människor… Alla med sina egna historier och livsval, intressant!
Vet att jag varit opålitlig med bloggandet ett bra tag men jag känner kraft och motivation att ta tag i det. Vill blogga och är SÅ tacksam att ni fortfarande läser!
Kanske växer bloggen, kanske inte. Är glad att ni kommenterar och för liv i denna lilla bloggiloggi❤

Jag mår bättre idag, kan röra på mig och varit aktiv. Handlat mat och promenerat, i spöregn men ändå. Ska ha en liten movie night med mig själv, kanske kolla lite porr och sova tidigt.
Nä, Sebastian vill inte hjälpa till. Frågade men fick svar att ITS DISGUSTING, YOU HAVE YOUR DAYS BLABLABLA. Jaja, vill man ha något får man fixa det själv!!
Ska berätta att mens är den största ursäkten någonsin att inte vilja fixa sin partner. Finns massor med knep!
Love tampons är min bästa vän, har haft det många gånger och S märker ingenting😉

 

 

8 reaktioner på ”

  1. Det var ju skönt att Hanna verkar glad igen. När hon är glad är också alla andra det och när hon är nedstämd, så blir vi andra sorgsna. Konstigt hur det kan stråla genom skärmen. Annars var det mest tjejsnack – se ovan – och det ska jag nog inte kommentera.
    Vi tar det där med 9:e pelaren vid Bolsjojteatern´s ingång istället, som jag frågade om i kommentaren till ”Längesen” den 5 april. Det är ett gammalt ryskt skämt, för det finns bara ÅTTA pelare vid ingången. Så om man stämmer träff med någon vid den 9:e pelaren på Bolsjojteatern, innebär det att man luras och inte tänker komma till mötet. Det skulle vara intressant att veta om Hanna kände till detta, för jag har bara haft ryska som språkstudier i gymnasiet och det är ett tag sedan.
    Jaha, då ska jag se om jag kan hitta någon rolig eller passande låt att lägga upp på min Facebook sida, men det är inte säkert. Kolla in Helene Fischer på YouTube, hon är Tysklands svar på Celine Dion och sjunger även hennes låtar. Helena Fischer´s föräldrar är tyskar, men de kommer från Ryssland och Sibirien och där är Helene född. Jag kan inte historien exakt, men det var något om deportation till Sibirien osv.

  2. När Maria g skrev om solen ute, kom jag att tänka på att man kan bättra på kroppens D-vitamin lager genom att försöka vara ute i solen lite grand. Har man inte ätit kosttillskott eller vitaminer under vintern, kan man ev. ha D-vitamin brist nu. Många tycker om att sola för att bli bruna och som bieffekt förbättrar man kroppens D-vitamin upptag, men det visste ni väl? – Kolla, bara 4 rader text!

    1. Det är en liten rosa svamp du för upp i underlivet när du har mens, hindrar blodet från att droppa ur.
      Knepigt att få ur den dock i början men man får snabbt in sin snits!

Kommentera

