Scrunchies!

Har blivit SJUKT besatt av Scrunchies. Vet inte varför, började med att jag köpte någon leopardmönstrad på New Yorker för en euro, efter det har jag börjat älska Scrunchies!
Uppe i kanske tjugo stycken på… En månad?
Vill ha scrunchies i alla färger, även fast jag bara använder de när jag ska sova… Men variation är trevligt eller hur😉 ?
Ebay har EXTREMT många scrunchies, för tio kronor inklusive frakt! Beställt ett helt lager nu…

s-l1600 (1)s-l1600

But this is not a reklaminlägg!
Vill ni också börja samla scrunchies får ni leta själva… 

2 reaktioner på ”Scrunchies!

  1. Då har jag fattat att om man kommenterar med Facebook-kontot, så kan andra klicka på mitt namn överst i kommentaren och då komma till min FB-sida. Det visste jag faktiskt inte, men jag har tidigare förvånats över hur mycket som kan vara länkat till varandra på internet.
    I kväll har det gått till så här: Först kommenterar man något på Hanna´s blogg, sedan tittar man på hennes FB-sida och kommenterar. Därefter går man tillbaka till bloggen och då är där ett nytt inlägg att kommentera. Det känns lite som om någon driver med en, men det gör inget. Krävs det så lite för att roa, så varsågod. Däremot blir det svårt att skriva så mycket på engelska, som jag hade föredragit, för att Sebastian också ska kunna läsa mina texter. Klockan är 23.20, så gå nu för fan och lägg er där nere i Wien!

Kommentera

