Längesen

Mycket kan hända på tio år, jag menar LOOK AT THIS !!!
Men det är gulligt, hade massor med babyfat i ansiktet som fortfarande envisas att vara kvar… Var en fin tid, hade en söt liten pojkvän och vi var av och på i typ fyra år. Oseriöst men massor med tonårslove! Slutade dock vidrigt och fortsatte där han hängdes ut på diverse skvallersidor flera år senare. Kanske var jag inte den snällaste mot honom, men vissa saker han gjorde sårar mig än idag.
Men annars var han en fin kille, osäker men gott hjärta.

Ville väl vara sån där cool kid med piercing och udda stil men vågade inte riktigt, ville inte riskera att vara ”ful”. ehm…
Finns punkt shop kvar där vid sergel? Brukade hänga där och köpa HÅRDA PIERCINGS.
Sparade i varje fall ut mitt korta blonda hår och varierade det med brandgul och någon konstig ton av chokladbrun.
Älskade stooooooora örhängen, more is more! Hade inga pengar så Lindex gästdesigners fick pryda mina öron.

Målade jämt tjejer, gör det fortfarande. Ren rutin eller bara för jag är hemligt lesbisk? Nä you never know

Men älskar att vara nostalgisk! Bara drömma sig bort är härligt ❤

a1

En reaktion på ”Längesen

  1. Vad alla har blivit nostalgiska. Är det för att jag lade upp videon ”Kreuzberger Nächte” från 1978? Egentligen har jag ingen seriös kommentar. Jag vill testa att kommentera med mitt Facebook-konto för att se skillnaden mot kommentaren om ”Pannkaksöndag” 3 april, som gjordes på vanligt sätt.
    Jag kan ju fråga om någon känner till detta med Bolsjojteatern (Moskva) och den nionde pelaren vid ingången. Vad det är med den?

Kommentera

