Inlägg?

Hjärnan är helt slut! Fyra PW och styrketräning precis. Håller på att bli ett riktigt muskelmonster!
Fast nej.

Jag HATAR att träna. Fyfan vad jag hatar det, ändå tvingar jag mig själv till det varje dag. Går samma jävla runda och spyr på den varje gång.
Varför går du inte en annan runda? frågar ni då.
För jag är LAT! Orkar inte hitta en annan att gå.
Håret i en tofs mitt på huvudet, osminkad och jävlig, går fort som satan för att sedan hem och äta frukost.

Jag rör på mig hela tiden för det hjälper mig att hålla mig frisk. Jag tjatar om det, vet! Men efter jag fick in rutinerna mår jag så mycket bättre. Panikångest har inte hälsat på mig på ett bra tag.
Visst, fick en redig attack på parisehjulet (spelling?) i julas. Dock okej, var en trigger att sitta 50000000000 meter upp i luften och bara ”Shit, tänk om jag får en attack nu?
KLART SOM FAN DU FÅR EN DÅ.

Den panikattacken räknas inte, för den var ändå acceptabel. En riktig trigger. Däremot skulle ni sett mig början av 2013 när jag satt med kölapp på apoteket i Vallentuna och kunde knappt sitta still. Bara vänta på sin tur gav mig 3 attacker.
När jag väl kom till kassan darrade jag som attan och bad om min medicin (atarax såklart, jävla sockerpiller).
När jag väl kom ut kallsvettades jag och det var en mardröm varje gång jag skulle in och hämta ut mediciner. Tanken att VÄNTA, och tänk OM jag får en attack och blir helt GALEN därinne på apoteket!! Dom ringer psyk och där får jag sitta resten av livet!!
What if what if what if!!!

En reaktion på ”Inlägg?

Kommentera

