Jag…

1. Beroende av?
Choklad med smarties. Fy satan vad gott, kan lätt vräka i mig tre stycken på 10 minuter. Heeh.

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Beige. Nej vad beige… (HAHA)

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon. Ofta psykiskt störda personer dock, typ – uuuuuh what is that for beautiful eeeeeyes. Stirrar in i mig och jag bara – oh no.

4. Dina planer under 2016?
Definitivt fortsätta trappa ner på piller. Sakta men säkert, men vilken vinst när jag väl lyckas.

5. Vad finns alltid i din handväska?
Läppstift, stolt missbrukare sedan 2003.

6. Hur imponerar man på dig?
Olika. Beror från person till person. Men jag imponeras av de som är väldigt målinriktade och spenderar sin tid väl och effektivt.  

7. Vilken stad vill du i bo för resten av livet?
Hehehee Hong Kong, eller Bangkok. Älskar bangkok, saknar staden varje dag.

8. Hur ser dina morgonrutiner ut?
Tre koppar kaffe framför datorn och cigarett i käften. Slökollar webben och ser ut som en zombie. Efter två koppar tar jag en rask PW och njuter sedan av den tredje. Tar en dusch och gör mig anständig för att möta dagen.

9. Vad längtar du efter?
Vi ska definitivt börja planera familj mer seriöst efter jag blivit pillerfri. Går verkligen inte att försöka nu, jag vill vara helt clean när S befruktar mig😉
Kanske börjar vi försöka om ett år, om jag klarat av att sluta med sömntabletterna.

10. Serier du följer just nu?
Desperate Housewives har jag börjat kolla på igen. Ääääälskar Bree Van De Kamp! Påminner om min mamma faktiskt😀

11. 3 saker du vill göra i framtiden?
Äh, det där ändras hela tiden. Bättre att ta det som det kommer.

201212301358476340_sbig

Supergammal teckning från… 2009!! OMG. 

Kommentera

