Picture 56Picture 57

Ännu en morgon med cigg i mun och kaffekoppen som ryker. Dock var det en dålig nyhet på vågen imorse, 58,5 kilo!! Vad i helvete?

Kan det vara muskler? Har trots allt börjat styrketräna, men vafan… Nästan 60k på mina 1,63cm låter lite väl.
Känner mig inte större, snarare fastare och starkare. Brukar ligga på 54, och nu 58,5!!!

Jaja. Vardagsproblem. Mår jag bra spelar vikten ingen roll.

2 reaktioner på ”

  1. Hej!! Har följt din blogg rätt länge nu och älskar den. Bor själv i Schweiz med min kille som kommer härifrån och vet ju du bor i Österrike med din.. undrar bara om du också är så jävla ensam ibland? Har träffat någon enstaka så men ingen riktig vän och jag tycker det känns så himla jobbigt. Prata med de vänner som finns i Sverige gör jag ju såklart men man behöver någon här med känns det som…

Kommentera

