Hahahaha alltså… Don’t mind it. Mitt fejs i cirklar också HAHAHAH.

Jag är spelberoende! Skakar av abstinens och typ svettas. Kan knappt sova för jag vill bara spela ju!!
Snackar om Ragnarök Online, ett spel på 15 år som jag såg för en vecka sedan att det har gått och blivit gratis. Bättre sent än aldrig!
Minns sorgen när jag som tioåring grät floder för det minsann skulle kosta nästan 200 pix i månaden för att spela. Gjorde mindre lagliga saker för att finansiera spelandet, ehm…

Jaja, spelar som fan nu iaf. Får skäll och det har kommit ”regler” i huset att jag bara får spela på kvällarna. S blev skitsne igår för jag inte kom och lade mig i sängen, sa att jag ska bara döda lite fler fluffiga monster sen kommer jag!
Tre timmar senare… Han var lagom glad imorse.

För er som är sugna att testa klickar ni HÄR och addar mig, spelar på server Chaos och heter Cavalli !

Ragnarok-Online

En reaktion på ”

Kommentera

