ÄNTLIGEN

IMG_2067

Tagit en ofrivillig paus från bloggen eftersom min dator har varit hej-kom-o-hjälp-mig full med virus. WordPress som ska vara så jävla bra kunde inte ens ladda upp en bild. Men med mina tekniska kunskaper lyckades jag installera om hela datorn så allt jag hade på hårdrisken är PUTS VÄCK. Jaja. Skönt med en dator som inte hjälper mig hitta ”fuck friends” i min närhet.

Livet rullar på! Lär mig tyska från grunden – känns bra. Går i skolan flitigt, lär mig grammatik, något jag absolut inte kan… But stay positive!!

Sebastian och jag åker till Berlin om några veckor, ska bli skönt att träffa folk som inte är han. I love him deeply men jag behöver träffa mina vänner också😉

Ps. Den sjukt inspirerande bilden är maten som lagas idag. Chivachichi (chihuahua?) och endast ett test för att se om jag kan ladda upp bilder igen.

 

En reaktion på ”ÄNTLIGEN

Kommentera

