Vinst

Picture 12Picture 13

Nä, idag no nip slip. Svart behå.

Jag är extremt stolt över att ha kunnat trappa ner hela tio mg. Natten med en stilnoct gick över förväntan. Jag klarade att somna, något som är så jävla enkelt för vissa.

Tre nätter med tio mg. Precis som när jag började med tabletterna. Fatta, sju år med högre och högre dos, och idag en tablett.
WOW…

Fick ett mejl av en läsare att jag är stark som går ut med det, jo det kanske jag är. Öppnar upp mig för hela internet och kanske är jag korkad.
Men det är värt det, jag vill gärna att andra som har problem med tabletter ska hitta ett inlägg om någon som är med om samma sak. Det hjälper faktiskt.
Nu ska jag hämta ut min skolbok. Lär mig tyska från scratch så grammatiken blir bättre. Måndag blir andra lektionen. ICH DICH MICH. DER DIE DAS.

3 reaktioner på ”Vinst

  1. JA öppna du upp för hela internet, du har fan inget att skämmas över………..tvärtom. BRA JOBBAT tjejen. Fortsätt så.

Kommentera

