Slut

hanna2hanna

Jag är inne i en stark period. Jag ska avsluta något som varat alldeles för länge. Är inne i dag sju idag, låter larvigt men för mig är det en vinst.

Vad handlar det om då? Är för tidigt att säga, men jag hoppas jag kommer kunna dela med mig av det i framtiden.
Jag är en kämpe, det vet jag. Klarar allt bara jag vill.

Annars är livet härligt just nu. Jag promenerar tre gånger per dag, njuter av friheten och allt ser ljust ut. Man måste se positivt på saker och ting, behålla glöden och fortsätta fast det ibland känns svårt.
Jag är just nu precis där jag vill vara.

6 reaktioner på ”Slut

  1. Är det ciggen du menar så förstår jag, försöker själv nu också det är inte lätt men så farligt som det är, och dyrt så MÅSTE jag klara det. Skit också, haha. Lycka till!

Kommentera

