Rysk roulette

Jag vet att ni saknar mina uppdateringar, mina funderingar eller bara rent kvatch. Jag också.

Men jag är en attentionwhore, älskar kommentarer och diskussioner – så bättra!😉

Den sista månaden i Berlin bodde jag hos Vanessa. Min bästa vän.
Det var en rolig tid, med skratt och gråt men också noll tid att skapa. Tog en paus på nästan två månader där jag endast spenderade dagarna med shopping, coffee drinking och mat. En härlig period, men vi var inte ensamma.
Tre ryska damer in late fifties bodde också i lägenheten, och jävlar vad de drack. Vodka enbart, och ibland lite tjack.
Skulle koka kaffe och letade socker till Vanessa (hon älskar socker, ew ), hittade en påse med skumt vitt pulver.
Spydde nästan, så vidrigt.
Vill man knarka, gör det fan diskret. Vissa får kräkningar av skiten och vill inte se det.  Blääääääääää.

Damernas vardag gick ut på att sova till 18:00, gå till baren och komma hem för efterfest. Gråt och drama varje dag, det var vad de levde på.
Jag undrar nu vad de gör?

 

Picture 2Picture 1

 

 

 

Kommentera

