Önska

christmas

God jul ska man ju säga om 21 dagar, men vi börjar tidigt.

Detta år önskar jag mig inte mycket, en lägenhet någonstans vore dock inte helt fel. My crib, en stabil plats. Äger inte nu, utan hyr.
Åka iväg på en riktig slösemester, typ dega på någon strand och inte ha klocka tillgänglig.
Jag stressar alldeles för mycket, fast jag bor med bästa läget (Warschauerstrasse är 30 sekunder från lägenheten).
Brukar promenera på helgkvällarna och kolla in folk, ett försök att varva ner kanske. Mycket svenskar här också.

Det ytliga kanske är någon fräsig kräm, typ YSL för 300 euro per burk. Vore kul att experimentera, kanske blir 20 år yngre. Fick ett sample dock från Kadewe men förväntade mig explosioner. En finne på kinden däremot.
Nä men lyx är trevligt, vi behöver känna oss mäktiga ibland.

Jag önskar mig också ett litet husdjur, men något ballt som en orm. En farlig jävel som kan äta mig om den vill, typ. Faschineras av reptiler och för fem år sedan tatuerade jag in en orm vid foten, såklart alldeles för mycket alkohol i kroppen men tror nog det symboliserade något viktigt😉

En reaktion på ”Önska

Kommentera

