Black Friday

Nu har jag tid vid laptopen, har haft fullt upp i helgen med tivoli (tyskt skräckhus är något helt annat…) och dessutom lite shopping eftersom det var Black Friday! 20 procent på allt kan man ju inte missa.

m1m2m3m4

Marc Jacobs ”Decadence” har jag spanat in länge. Flaskan är ju helt makalös och den är lagom söt men inte sliskig, perfekt för vintern.
Just Cavalli toten var ett spontanköp, Vanessa köpte en rosa tote och jag kunde inte hålla mig när de sänkte priset så oerhört för min skull…😉

Nä men uppskattar att strosa i butiker och bara finnas, hålla en take away cappucino och inte ta livet särskilt seriöst. Gut für mein kopf.

Kommentera

