Kärlekskrank

Jag är kärlekskrank, varit det ett tag nu och saknar att ha någon att träffa då och då för lite kärlek.
Sahara-öken på mig just nu. Umgås med vänner varje dag men har ingen speciell jag träffar sådär regelbundet härligt.

Fick ett ryck igår klockan tre på morgonen och skrek till Vanessa
– I WANT TO BE MARRIED!!! I’M 24 YEARS OLD, WHERE THE FUCK IS HE?!
Nä men, de flesta i min ålder har iallafall hittat någon som de känner att det kanske kan bli barn med.

Har alltid älskat tanken på att vara någons fru, stoltsera med en ring på fingret och ha någon att dela livet med. Ytligt det lät, men jag gillar tanken på att vara gift. Min bror har det livet, han har fästmö och barn och jag avundas honom eftersom han verkligen bytt räls och lever lugnt familjeliv.
Dessutom har han världens sötaste bäbis och det säger jag inte bara för det är min brors barn.

Jag är avundsjuk.

 

En reaktion på ”Kärlekskrank

  1. En passande strof kanske: ”Eine Frau wird erst schön durch die Liebe, ganz allein nur durch die Liebe….” För hela texten, sång och annan information, kontakta min e-post adress. Det är mera privat.

Kommentera

