Underbara måndag

HANNA

HANNA2 HANNA3

// Ers höghet // Ny parfym från Cavalli, doftar lagom somrigt men inte heller sliskigt sockersött

Idag vaknade jag upp en, nej två, vänta tre gånger. Blev riktigt irriterad eftersom jag bestämde mig för att sova ut idag, en frihet jag har. Gick i varje fall upp klockan fem och drack kaffe.

Idag ska jag till Kadewe! Någon som har vägarna förbi? Älskar Kadewe, för er som inte vet är det ett stort shoppingcenter. Konst, mode, skönhet… Allt!

2 reaktioner på ”Underbara måndag

  1. Tycker du är så häftig Hanna ! känner igen mig mycket i dig och har följt dig sedan första youtubeklippet du verkar vara en skön person som lever livet precis som du själv vill, och det är något att se upp till ! : )

Kommentera

