Starry eyes

starryeyes5

Hemma hos mig är det alltid skräckfilm i bakgrunden. Är man gäst och kommer på besök måste man acceptera det.
Vet ej varför, men jag gillar att ha lite skrik i  lägenheten😉 Skämt åsido. Film är ett stort intresse, och jag letar alltid efter en ny film att sluka in mig i. Just nu kollar jag på Starry Eyes, helt okej att slöglo på medans jag städar upp.

Varje morgon gör jag mitt morning coffee, tar upp någon film och gör mig redo för dagen. Under ensamma dagar som denna är det trevligt, jag pysslar med något och kollar då och då.
Aha, den dog. Oj då, han var mördaren, aha. Coolt.

Har faschinerats av skräck sedan jag var liten, väldigt liten. Minns inte namnet på den första rullen jag såg, men jag minns väl att jag inte kunde sova själv på tre år. Tror jag letar efter den där kicken igen, känslan att… Någon stirrar!!!

En reaktion på ”Starry eyes

  1. Samma här. Men tycker att 90% av alla skräckfilmer som skapas är besvikelser, så jag måste langa några tips till en skräckfilmsfrände: It follows – bajsa på sig vidrig. Alyce – fransk splatter/skräck/knark blä, oväntat tung. The conjuring – är väl ganska erkänd så du har säkert redan sett den, jag hade svårt att sova efteråt och kände mig som 10år igen iallafall, onda spöken ´n shit. Mycket nöje

Kommentera

