Fluga i mitt rum

Ja, som rubriken lyder…haha.

Detta inlägg ska dock inte handla om en störande fluga.

Mitt liv under juni har varit äckligt lugnt. Jag gör knappt något vettigt.

Vaknar
Åker med cykeln någonstans
Äter mat
Kollar någon film (chloe är en ny favorit, titta på)

Men jag njuter. Jag har friheten att sova hur länge jag vill, planera dagen hur jag vill.
Det är en dröm jag har, inte vara låst…
Tänk vad jobbigt att ha ett liv där man måste planera, usch.

image

image

2 reaktioner på ”Fluga i mitt rum

  1. KaDeWe är fantamej makalöst underbart. Att bara gå och titta på allt, det räcker 🙂 Låter underbart att ta dagarna som de kommer, så skall det ju egentligen vara för alla. Jag är själv löneslav så det går tyvärr inte. Har du något emot om jag frågar vad du lever av ? Det kunde vara intressant att veta för jag tror det är många som skulle vilja vara så fria som du. Ha det så mysigt i Berlin, en härlig stad, full med härliga människor. Kram

Kommentera

