En månad

Nä men vafan.  Ibland kan man inte uppdatera och glömmer bort.

Jag mår bra, dagarna går och man börjar väl skapa någon vardag.

Målar mer än någonsin,  imorgon ska jag knåpa ihop lite bilder… men så länge får ni njuta av denna fetisch…i love Italien.

image

6 reaktioner på ”En månad

  1. Jaa tro fan det att karlar tycker det är en snygg bild !!! Men har ni tänkt på att det är ett jävla sätt att behöva försörja sig på, för er skull ! Tror du hon mår bra, seriöst ?? Ja, jag hoppas verkligen det iaf. Sexbranschen är SÅ vidrig för kvinnor oavsett vad dom själv säger och tycker. Jag hoppas också att alla unga tjejer som följer denna bloggen inte har detta som en förebild utan som ett desperat sätt att försörja sig, och förstöra sig och sin självkänsla. Om man inte är fruktansvärt stark. Var rädd om dig Hanna !!!!!

      1. Inte förnedrande om alla parter är med på det, och helt ärligt, om Hanna hade gjort detta mot sin vilja, tror du hon hade lagt upp detta då?.. Det tror inte jag.

Kommentera

