Intervju

Blev intervjuad idag. Stöttar konstnärer och ställer upp i den mån jag kan.

Vi pratade lite om mitt liv, jag blev paff hur jobbigt det är att prata om sig själv i 2 timmar!

Saker jag inte ens visste om mig själv fick jag reda på.

Kanske en ny teknik? Bli intervjuad om privata saker och filma det. När man ser igenom filmen blir saker och ting klara.
Ballt.

Försöker träffa mycket nytt folk som möjligt. Man vet aldrig hur de kan påverka ens liv.

Igår hade vi middag halv 12 på natten. Antonello kom över med hans son. Mycket vacker man…
Sedan fick jag en present från jade!
En pokemonväska! !!

image

Kommentera

