Dag 2

image

image

image

Jag försökte njuta av lite härlig sightseeing idag!
Tyvärr var vädret kasst och jag blåste nästan bort… men varför klaga.

Jag är en spontan person. Jag behöver drastiska ändringar då och då, därför beställer jag flygbiljetter till platser som känns rätt.
Denna lilla trip gör jag just för kontrasten. Svart och vitt.
Ett lugnt område utan bök och stress, skönt jämförts med konstnärskollektivet. Min kreativitet kommer sakta tillbaka…

På fredag åker jag tillbaka med ny energi, tro mig… det behövs.

Kommentera

