Mars

cavalli11

 

Tionde mars.

Vad ska man skriva som första inlägg för mars? Ingen jävla aning.

1. Jag sliter och sliter ut mig lite till – men det känns bra. På kvällarna avnjuter jag helkroppsmassage av en honstnär vid namn Luigi! Dock helt utan erotik, har inte tid för sådant.

2. Vårt rum är som något mecka för droger, gratisätande och knullande. Var tvungen att sätta en lapp på dörren eftersom folk tycker om att ”hänga här”. Not my problem, men tar man fram en lina kokain kastar jag ut dem direkt.
Ett helvete att städa upp dagen efter.

3. Kommer inom snar framtid köpa ett husdjur. Det är tid för det nu, då blir det andra bullar!

4. Skiter i ostabila F. Orkar inte med komplicerade män, dock tar någon mammaroll inom mig över och jag vill ”hjälpa till”.

5. Målar nonstop, ska börja gratiskurs hos Luigi… Freeloader som jag är.

En reaktion på ”Mars

  1. Tänk noga igenom det där med husdjur……..de behöver lugn, ro och inte bo i ”ett mecka för droger……..mm” som du skrev. Aldrig skaffa husdjur som ett självändamål, hur mycket man än längtar efter ett. Kram och lycka till med vad du gör. Vad jobbar du med ? Du skriver att du sliter. Med vad ? Vi som läser är ju nyfikna förståru🙂

Kommentera

