Bipolär

Lokaliserat mig ordentligt idag och kom fram till att det är 10 minuter till närmaste tunnelbana (powerwalk) och med en italienare 30.
Blir stressad av långsamma människor, något av det värsta jag vet.
Vad gör man med den tid man sparar? Stressar vidare.

Green House är en stor cirkus. Ingen jobbar, alla snyltar mest på varandra och hur de får allt att gå runt undrar jag. Det är skitigt och köket har inte sett rengöring på… 20 år?
Lagar iofs aldrig mat, köper alltid färdigt.

Max en månad, är mitt nya mantra. Max en månad…

lll

Jag är arg på mig själv att jag är så blödig. Blir aldrig intresserad men när jag väl blir det… Går allt som vanligt åt helvete.
Måste vara bipolär, man kan inte vara som jag. Sebastian var ett sånt svin mot mig och ändå tycker jag han är ”trevlig men lite hett temperament!”.
Måste sluta förlåta alla som jävlas. Som med F, vet inte vad han vill och det gör mig galen. Måste sätta etikett på alla jag känner och när jag inte vet vart saker och ting leder blir jag knäpp.
Bättre att avsluta allt, men sexet är för grymt för att glömma bort. En ordentlig utredning ska jag i varje fall göra.

4 reaktioner på ”Bipolär

  1. Många som är så och känner igen sig utan diagnos. Vi är levande människor, vissa mer än andra. Hoppas du snart får må bra och få utlopp för din kreativitet. Livet är svårare för dom som vågar! Men samtidigt så mycket mer givande på gott och ont. Jag ser framför mig hur du är den som om 40 år står bakom knuten o smygröker med grannens unge….haha. You go girl!

Kommentera

