Flyttat

Vi lämnade Ostkreuz igår för att flytta till… Green House!
Ligger åt helvete och jag vet inte riktigt min åsikt ännu. Hur mycket folk som helst, verkar som något superbohemiskt kollektiv.

Idag hade jag kraftig ångest, kunde inte fokusera för fem öre och trodde jag skulle bli galen. Ibland förstår jag inte var all ångest kommer ifrån, och steget att ta det där ångestdämpande pillret är inte långt ifrån.
Men ännu har jag inte gjort det, jag slutade i juli 2013 och jag vägrar ta det där jävla pillret en gång till.

Nevah evah.

kuuuu

4 reaktioner på ”Flyttat

  1. Har bott i området där ca 1 år för 3 år sedan, helmysigt. billiga butiker o restauranger. Inte alls långt från stadskärnan, krångligt med pendeln bara tyvärr. Bor du i själva Greenhousehuset? Där vimlar det av art, musik osv.

    Hoppas du kommer att trivas och får utlopp för din kreativitet!

  2. Visst är bilden fin. Jag kan ändå inte låta bli att bli ledsen när jag ser den, och när jag läser att ångesten är tillbaka……….Kram

  3. Du är svår att läsa Hanna. Därför jag kommer tillbaka?

    Jag hoppas du hittar det som ger livet mening för dig, och att det inte är en ny vild förälskelse… kvinnofälla tänker jag, men vet att det inte är så enkelt.

    Samtidigt: mitt tidigare förslag om perfekt extraknäck för dig förstärks typ 10000000% av ditt bildval.. Undrar hur du reagerar på det? Svårläst…

Kommentera

