Vid lunchtid // No 11

Jag är nostalgisk. Tänker ibland på hur det var då jämförts med nu. Saknar att vara barn, gå till skolan, plugga och drömma om att bli äldre.
Vad är det vi längtar efter? Komplicerat liv och stress med ekonomin?

Nä, jag är inte så stressad ekonomiskt. Men det lät bra. Försöker se pengar för vad det är… Ointressant men bra att ha.

Spenderade hela kvällen igår med ”F”. Han är min special movie friend. Är en person som vill sätta etikett på alla jag känner och behövde en titel på honom. Vi har känt varandra en vecka, träffats två av fem dagar och jag gillar det. Men är det för intensivt?
Vi passar ihop i varje fall och kan prata.
Men som vanligt kan jag inte träffa någon i min egen ålder… Han är 40! Men riktigt snygg och kroppen är som en 25-årings.

kaos1 kaos2

 

#11
Blandteknik, A4

3 reaktioner på ”Vid lunchtid // No 11

Kommentera

