Dröm om mig

Nu blir det såna här konstiga inlägg igen. Ber om ursäkt, kanske denna blogg enbart är för mig?
Inte har ni någon aning om vad jag sysslar med om dagarna.

På alla hjärtans dag var jag ute en sväng, det var lördag och min hjärna kunde inte sluta tänka på allt som är oviktigt. Kan inte koncentrera mig.
Vi träffade ett gäng män, varav en var oerhört stilig och framförallt… Nykterist! Precis som jag.
Vad vi har gemensamt… Haha.
Dom bjöd oss till deras bord där alkoholen flödade men jag drack duktigt ur min strawberry daquiri alkoholfrei.

Nä men vi har träffats i princip varje dag och det har varit intensivt. Nu tog vi en paus eftersom jag måste fokusera på annat än sena nätter och sova bort hela dagarna.
Inte för jag klagar, det är lite som semester. En mycket trevlig semester.

cc

Jag sitter och kollar biljetter hem eftersom jag saknar min familj. Skulle gärna ta en vecka i vårt vackra avlånga land och vila upp mig.
Tjejen till vänster på bilden är Cissi. Transexuell och tror hon är Lady Gaga. Fast det är hon ju.

2 reaktioner på ”Dröm om mig

Kommentera

