Bilder

cavalli000 hanna

office

Jag älskar att bo med en tjej! Helt annorlunda än att bo med män som jag alltid gjort innan. Jade städar och fixar och jag latar mig mest, fast hon gillar att städa… Frågan är bara hur länge?
Nu väntar jag in henne så jag kan sova, vi delar på en nyckel så det blir extremt mycket skift… Drygt men vi flyttar ut snart till något fräschare, kan fota lägenheten för er men den är inte så mycket att se.

800 euro per månad siktar vi på, då får man ett centralt och superfräscht boende.

Igår var vi ute och jag var inte på humör. När man är fyra tjejer vid ett bord kommer det män, fullt logiskt.
En tog priset som började larva sig om att jag var dryg och otrevlig. Ja, jag är nykter och du är asfull.
Du tråkar ut mig.
You fucking whore what’s your problem? You dont know me!
Nä, men du är aggressiv och packad, ingen jag  vill lära heller.
Sedan reste han sig upp och skrek ”Bye motherfuckers!!”

När man dissar en man som denna blir det alltid drama. Deras penis förminskas och kvar blir en liten… Smurf.

Imorgon ska jag till Hana café för att lämna in några tavlor. Ligger i Ostkreuz om ni har vägarna förbi!

 

En reaktion på ”Bilder

  1. Hejsan

    Haha va liten du ser ut jämfört med dina vänner 😃😃 hur försörjer du dig i Berlin? Säljer du din konst endast?

    Kramkram

Kommentera

