Döda mig sen

hanno

 

Ska leta upp något mysigt café att chilla på senare, har sovit hela dagen trots att jag sov en ostörd och skön natt… Men ibland kanske det behövs, älskar att sova, älskar att drömma.

Drömmer om Amsterdam, Barcelona och Tokyo. Tre platser jag måste besöka innan jag fyller 25.
När jag fyller 25 är det färdigt med roligheter, då är det dags att ta tag i livet och börja bli seriös… But not yet, inte än. Jag har alldeles för roligt.

2 reaktioner på ”Döda mig sen

  1. Skit i att sätta en gräns på när det är dags att börja bli ”seriös”. Låt aldrig ålder bestämma vad du ska göra Hanna. Gör alltid det du vill göra, när du vill göra det.🙂

  2. Håller med Nikolai!

    Jag är 37 år och har fortfarande sjukt kul men är seriös när det väl gäller. Man ska hitta vänner som man kan vara weird med, då har man som mest kul. När du slutar leka, då kan du lika gärna gå och dö in my opinion.

Kommentera

