BIB

hanna00 hanna0

… Back in Berlin!

Anlände i torsdags och har mest träffat vänner och gjort mig hemmastadd igen. Trivs här, fast det förstår ni redan.
Kommer nog måla på alexanderplatz i sommar, ska lägga undan pengar så det blir möjligt utan ekonomisk stress.
Men först ska jag ta en weekend till Amsterdam, det är något där som väntar! 😀

Vad vet jag inte riktigt… Men jag är en sådan som gör det jag känner för, kanske lägger in mig på något hostel och går på museum hela dagarna… Vill gå och besöka Vincent van Gogh museumet.

 

2 reaktioner på ”BIB

  1. Hej Hanna, vill bara säga att du är en inspirerande människa. Tittar in här då och då, känner mig lika vilsen som du verkar känna dig ibland.
    I mina yngre år arbetade jag som ”lyxprostituerad”, här i Sverige. Men mitt liv tog en total vändning när jag mötte en man som fick mig blixt förälskad direkt, du vet sådär magiskt, som en väldigt vilsen och ensam tjej var jag var beredd att göra allt för honom då jag trodde jag hittat min trygghet i livet. Jag blev gravid. Under graviditeten hittade jag honom i våran säng tillsammans med en annan kvinna, allt tog abrupt slut.
    Så här står jag 22 år gammal, inte fullt ut så lycklig som man borde vara när man nått ”livets höjdpunkt”, med min lilla son, som självklart är mitt egna lilla underverk. Jag upplever det lite som att min son har räddat mig, jag Vill se det så. Kommer kämpa in i det sista för honom.
    Om jag inte fått min son, så är jag nästan säker på att jag hade gått en väg som liknar din, men då jag inte har några gränser och ganska kass självdiciplin hade det förmodligen slutat illa.
    Det är så många som glömmer bort att leva idag, dom lever för imorgon, eller lever inte alls på grund av igår. Man är rädd för att ta för sig och bryta normer. När jag läser dina texter känner jag igen mig mycket i ditt tänk.
    Vet inte varför jag skriver detta ens, kanske bara behövde skriva av mig lite. 🙂
    Vill iaf säga att du verkar vara en riktigt stark kvinna. Jag hejjar på dig och önskar jag hade haft en kompis som dig.
    As cool är du.
    Kram från Alice

Kommentera

