Ej prio ett

Jag har levt extremt spontant och kanske lite farligt i mer än en månad. Var totalt hemlös när jag kom till Berlin och hade tio euro på mig ( mer om det senare ).

Att leta rätt på wifi har inte direkt varit prio ett…

Men jag har haft roligt, jag har som vanligt träffat på massa människor som lämnat sina spår. Är en snabbis i Sverige nu men åker tillbaks om några dagar. Jag försöker vila och det kan man väl säga att jag gör… Sover hela tiden, min själ är slut och det är ganska skönt att ”vara hemma”.

När man lever stressigt och hetsigt kan man ibland känna att panikångesten gör sig påmind. Jag är slapp, ibland kör jag 1000% och känner inte efter.
Kom hem till Sverige efter att nästan missat flyget från Köpenhamn med fem minuter och där sprack det. På flyget andades jag häftigt och allt blev snurrigt. Kanske var det för jag inte haft någon stabilitet i Berlin denna gång, eller så blev det bara fr mycket.
Men attacken var svag, riktigt svag. Kändes knappt men jag lyssnar på vad den har att säga. Ni som kämpar mot PÅ ska veta att för varje attack blir den svagare och svagare. Jag fick någon fjuttig attack igår och jag kunde knappt avgöra vad fan det var för något.
Varva ner, ladda batterierna och kör vidare.

Jag kommer blogga lite mer senare, nu ska jag tvätta håret… Intresseklubben antecknar 😉

10343528_10205795540477042_6164482066624519464_n

Kommentera

