Farväl men inte riktigt så

Imorgon.
Bye bye sweden hello new.

Många kanske tror jag bara spontanreser till Berlin men faktum är att det är ju där jag skulle vara, egentligen. Skulle aldrig häcka i Wien och vänta in döden.
Ett år av slöseri. Det är just vad det är, slöseri av liv. Kärlek är mäktigt men man måste vara två också.

Jag får frågor hela tiden om vad jag ska hitta på där, jag svarar likadant varje gång.
JAG. VET. INTE. 
Livet får bestämma, jag hänger bara med. Kanske åker jag hem om en vecka, eller stannar livet ut. Jag följer bara det mitt hjärta vill och det känns grymt. Får inte mycket stöd hemma men det förstår man väl… Den lilla byn jag växte upp i vill helst att man stannar där och föder ett par ungar för att till sist få barnbarn och dö en ensam död på hemmet.

hannao1 hannao2

 

Visste ni att jag som 11-åring rymde hemifrån? Hade planerat det i en vecka och ställde mobilen på 3. Vaknade upp och smet till tåget, nu skulle jag fly!
( Fly från vad? En stor villa, rik familj och solsemester varje år? Fast så tänker man inte som tuff 11-åring)

Planerade mitt nya liv som uteliggare och tog på mig varma kläder samt duttade ojämn brunkräm på fejset. Kom till Stockholm och åkte runt med tunnelbanan, visste inte vart fan jag skulle. Anyway, min pappa efterlyste mig och hittade mig sen. Jag gömde mig på sergelstorg och finner man hittar man tillslut.

 

10 reaktioner på ”Farväl men inte riktigt så

  1. Gott nytt år!

    Jag har precis sett dig i Big Brother och jag kan inte förstå hur stark du är/var. Helt sjukt hur du kunde ta all skit. Jag hoppas den ”riktiga” Hanna har ett gött liv och tack tack tack för alla skratt.

Kommentera

