Fantasi vs verklighet

Från och med idag är jag inte längre svensk. Inte en jävel tror mig ändå, mitt mörka hår och ljusa ögon ser kanske inte särskilt skandinaviskt ut.
Fast när jag är blond ser jag mest ut som en ruski puta.

Från och med idag är jag från Bulgarien! No more swedish girl. Fått höra denna fras 2 6543 975 gånger
– Uuuuh, you are NOOOOT from Sweden… Swedish people are blond and tall!
Försöker ibland desperat bevisa att jag är lite ljushårigare, typ mörkbrun istället för svartbrun… Visar min utväxt och då säger de
– AAAAAHAAAA! ROMAAAANIAAAA! BULGARIA?! LATINA?

7246_10151693402164340_1324015292_n

2 reaktioner på ”Fantasi vs verklighet

  1. Hoppar in igen i bloggen med ett rätt så skruvat men seriöst förslag, om du känner dig litet wild and crazy: Du kan extraknäcka som cam girl på myfreecams.com. Tror du skulle fixa det lätt, chatta på Engelska fixar du lätt, sex gillar du ju, litet exhibitionist är du antingen du vet det eller inte, och när folk i ditt rum förstod att du faktiskt är Svensk (som nästan ingen där) och inte Rumänsk (som så många andra där) så skulle du få se en och annan yellow wall resa sig… rätt så seriöst.

Kommentera

