I mitt huvud…

skiss2

 

skiss3

Jag måste sluta vara så personlig här på bloggen. Fast vill inte, jag vill ha en rak och ärlig blogg.

Visst, jag håller utanför med en hel del… Typ privata grejer som jag gör i min ensamhet (äta snor) men det är lätt att ta åt sig när någon vet det värsta om en.

Skrev om min styvpappa, något jag hållt käft om i flera år. Känns okej, men ändå inte. Vill någon såra mig är det bara att använda det kortet liksom.

Jag har ännu inte packat inför Berlin på fredag. Vill prova en ny grej denna gång… Jävligt lätt bagage. Ska knappt packa med något, typ det allra viktigaste (dildo).
Kommer jag på mig själv att jag behöver något svinmycket (buttplug) köper jag det på plats. Blir så extremt drygt att ha ett bagage på 80 kilo att konka runt med när man jämt och ständigt flyttar runt.

2 reaktioner på ”I mitt huvud…

  1. haha. Du har skön humor., Det e ju en klar nackdel att vara för ärlig, även fast man vill.. Fast de personer som vill använda det emot en är ju rätt patetiska. Ingen är perfekt, de själva har minst lika mycket i sitt bagage (dildos) som skulle kunna användas emot dem.

  2. Sluta inte vara personlig, det är anledningen till varför jag (och andra) älskar din blogg! Om det här är du och inte ännu ett ”projekt”, så skulle jag ge min ena arm för att få sitta några dagar och prata om allt mellan himmel och jord med en limpa cigaretter och några hundratals kaffe. Helst på något inhemskt tysk café! Haha

Kommentera

