Torsdag

hanna1

 

hanna2

 

Idag är det torsdag och jag mår grymt. Ler lite då och då och skrattar för mig själv vilket är ett gott tecken…😉
Vad konstigt det blev med inlägget över, alla människor måste väl ventilera? Jag har min blogg som är en dagbok, klagomur samt galleri.
Dessutom, jag har blivit extra känslig när det gäller föräldrar som uppfostrar sina barn, jag var extremt nära att skaffa familj för bara någon månad sedan. Kanske modersinstinkten som fortfarande skriker.

Anyway, 
jag är sugen på att göra något tokigt. Har varit för lugnt nu, vilket ger mig panik. Vet dock inte vad, känner mig rastlös och vill ha action ! Måste komma på vad jag ska hitta på.

4 reaktioner på ”Torsdag

  1. Har också inget att hitta på. 19 år, bor ihop med 44 årig man (som jag älskar men ah), har alla möjligheter i världen att göra vad fan jag vill. Jobbade som strippa innan.
    Kan inte vi hitta på nåt, typ gå och bada topless i nåt badhus? Festa loss och dumpa alla killar? Gå i exklusiva affärer och bara chilla typ.
    Omg blir så uttråkad. Maila!

  2. Gina: Är också 19 och dejtar en ”äldre man”. Men sch, haha. Yolo, right? Tipsar dig att börja med konst, måla, musik, vad som helst! Om du nu är bored😉

    1. Ska börja ta pianolektioner haha, så kan jag börja spela i barer och så😀 men ah, känns meningslöst att inte göra så mycket vettigt på dagarna. Vad gör du på dagarna?

Kommentera

