TISDAG !

kvällsskiss

 

Grrryyyaaahhhhh!!

Känner mig rastlös i vanlig ordning. Tillbaks till Vallentuna vilket är lika deprimerande varje gång…😉 Nä, skoja bara.
Trivs här eftersom familjen är nära och Sverige är trevligt då jag faktiskt kan hälsa på de jag älskar.

Jag spenderade hur mycket pengar som helst igår på canvasdukar och akrylfärg. Ska börja med akryl istället för min egna superhemliga blandteknik jag annars jobbar med. Jobbade endast med akryl som tonåring men jag lade av med det eftersom det är jobbigt att släpa runt allt vart man än ska.

Nog med kallprat. Hur mår ni? Läget här är okej, lite bättre än igår och betydligt bättre än förrgår. Jag får mina mentala break downs men det börjar stabiliseras. Min framtid är extremt ljus och det känns bra…🙂

 

Kommentera

