Elak

Jag undrar ibland varför jag bloggar? Älskar att rensa huvudet på tankar but still – varför?
Har en dagbok jag skriver i, det blir lite mer personligt där eftersom bara jag kan läsa.

Har du lekt med någons känslor?
Inte medvetet. Men jag är socialt efterbliven ibland.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Fyra år.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Just nu vill jag vara ifred och göra vad fan jag vill.

Är du en bra flickvän?
Behandlar man mig rätt så ja.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Haha no comments…

När du vill ha någon, vad gör du?
Jag gör olika. Ibland skriver jag ”voff” på facebook eller så beter jag mig normalt.

Bästa raggningsrepliken?
Hallo, I am from Sweden. Wanna knulla?

Vad faller du för?
Inget speciellt egentligen. Är nog lite av en allätare. Men när killen är sådär irriterande off blir jag helt galen!

Vad är det mest avtändande du vet?
Klängig, för smal, för lång ( jag är 1,60 så 1,75 är absolut längst), korkad, inget djup, smala ben, hårig rygg, långa pianofingrar, för tätt sittande ögon, för smala läppar, gula tänder, inget driv, muslim, bondementalitet, ingen livserfarenhet, stumpliknande kuk, håriga bollar, mustasch, snål med livet (dvs alltid välja det billigaste när man är på t ex restaurang), platt röv….

Oh god… Listan blev lång och jag skäms om den blir längre :O

Vad tycker du om one night stands?
Har kört det där one night stands i flera jävla års tid. Blir bara kasst eftersom man inte känner varandra och sexet blir därefter. Attraktion går långt men det räcker liksom inte.
Sex med kärlek är så jävla fantastiskt – bättre än alla droger jag provat.

smile

 

7 reaktioner på ”Elak

  1. Voff, skoja bara. Jag tycker du är fantastisk modig och skriver direkt vad du känner och tycker. Du har många bra egenskaper. Jag har följt dig länge och du har en fin och varm personlighet. Du är en envis rackare också och det brukar kunna vara en bra kombination. Jag skriver inte så ofta, men vill ändå skriva att du är väldigt bra. Bara så att du vet. Kram på dig

  2. För mycket Paradise Hotel över dig nu Hanna. Jag kommer nog att tjuvtitta ibland, för att se vad du hittat på den senaste tiden, men jag slutar kommentera nu. Adjö lilla vän, lycka till med ditt liv.

  3. Muslim? Och dääääär sjönk du rejält i mina ögon. Jag har följt dig länge, men nu får det vara nog. Fruktansvärt hemskt att dra alla muslimer över en kant. Hej.

    1. Äsch, jag skulle aldrig fungera med en muslim eftersom DERAS syn på livet är så annorlunda mot mitt.
      Som att säga att det inte heller hade fungerat med någon som hatar Picasso – som är min favoritkonstnär.

      1. ”DERAS”? Det säger mig helt enkelt samma sak som sist jag skrev. Du ser alla muslimer på samma sätt. Vaddå deras? Långt ifrån alla har samma ”syn på livet” men detta verkar du inte veta eller bry dig om. Jag tycker bara det är väldigt tråkigt då jag trodde du var mer kunnig än så, att du som känslomänniska hade mer koll, blev lite besviken helt enkelt så jag faktiskt gillat ditt sätt att tänka. Men jag
        önskar dig en bra liv och att du hittar det just du söker. Bli inte förvånad om det blir en muslim. Kärleken kan visa sig vara som bäst när man inte tror på det.

      2. ”DERAS”? Det säger mig helt enkelt samma sak som sist jag skrev. Du ser alla muslimer på samma sätt. Vaddå deras? Långt ifrån alla har samma ”syn på livet” men detta verkar du inte veta eller bry dig om. Jag tycker bara det är väldigt tråkigt då jag trodde du var mer kunnig än så, att du som känslomänniska hade mer koll, blev lite besviken helt enkelt så jag faktiskt gillat ditt sätt att tänka. Men jag
        önskar dig en bra liv och att du hittar det just du söker. Bli inte förvånad om det blir en muslim. Kärleken kan visa sig vara som bäst när man inte tror på det.

Kommentera

