Död åt det gamla #2

Vilken trist och hemsk dag. Regnigt och grått – ett perfekt väder att bli deprimerad av. Jag är sugen på nytt. Ny garderob och helt ny hårfärg, har länge velat ha det något vinrött men jag fegar alltid ur i sista sekund.
Älskar mitt svartbruna askiga svall but sometimes you need changes.

Förra sommaren var jag riktigt snygg. Brun och lycklig och hade massor med snygga plagg från Roberto Cavalli. Dock är de i haschkillens lägenhet nu, han har säkert sålt dem för lite mer grönt.
Ack, allt dessa materiellt skräp man egentligen inte behöver men likt förbannat köper ändå.
Önskar lite jag kunde vara sådär härligt obrydd och bara klä på mig det som är bekvämt, men sån är inte jag.

wait

 

Escape
A4, Blandteknik

En reaktion på ”Död åt det gamla #2

Kommentera

